E-mailmarketing

Vliegende (door)start.
Als e-mailmarketingadviseur en voormalig managing director van Veritate en RapidSugar heeft Marc Borgers veel ervaring met het starten en begeleiden van e-mailmarketingtrajecten. Hij heeft diverse bedrijven begeleid bij het formuleren van de e-mailstrategie. Maar als interim emailmarketing manager heeft hij ook ‘van binnen uit’ bedrijven geholpen met het vergroten van het rendement van e-mail. Hij is oprichter en erelid van de E-Mail Marketing Associatie Nederland (www.emailassociatie.nl) en is tevens 8 jaar lang voorzitter geweest van de vakjury die jaarlijks de e-mailmarketingawards, de Emma’s, uitreikt.

Wilt u starten met de inzet van e-mail als communicatiekanaal? Wilt u dit snel en effectief doen zonder eerst zelf alle beginnerfouten te maken? Of wilt u uw marketeers en/of webredactie in de beginfase laten begeleiden? Neem dan contact op zodat u een vliegende (door)start van uw e-mailmarketing activiteiten kunt realiseren.

Boek ‘succesvolle e-mailmarketing’
Marc Borgers & Rob Woelinga zijn de auteurs van het eerste Nederlandse boek over direct e-mail genaamd “succesvolle e-mailmarketing, versterken van de loyaliteit – verhogen van de sales”. In september 2009 is de volledig herziene 3e druk verschenen. Je kan nieuwe cases een juridische update en meer aandacht over strategie en deliverability verwachten. De verkoopprijs bedraagt eur.29,95 incl. BTW. Boek bestellen.

Een aantal reacties:
- “Het is een visionair handboek geworden voor iedereen die professioneel in de e-mailmarketing werkt – Egbert jan van Bel ”
- “Praktisch geschreven en diect toepasbaar voor iedere online marketeer – Michel Schaeffer/bol.com”.
- “Goed overzicht, met aandacht voor testen en segmentatie! – Henk Pilon/Cendris”.

Egbert Jan van Bel, Henk Pilon, Michel Schaeffer en Sak van den Boom hebben het boek beoordeeld. Lees hier de volledige testimonials

Workshop e-mailmarketing.
In de workshops en trainingen gaat Marc Borgers uitgebreid in op de stappen die doorlopen moeten worden om een succesvolle e-mail campagne te realiseren. Ook bijvoorbeeld de “do & dont’s”, juridische aspecten en SPAM, databaseopbouw, design en