Marc Borgers & Rob Woelinga zijn de auteurs van het eerste Nederlandse boek over direct e-mail genaamd “succesvolle e-mailmarketing”. ISBN90-76051-13-5 (eind 2002/begin 2003). Begin 2005 is de 2e druk uitgekomen. De 3e druk komt april 2009 uit.
Lees hier de testimonials.
Artikelen en publicaties
- Adfo Direct, mei/juni 2005, geinterviewed samen met de uitgever van Dagblad Trouw over (het programmamanagement van) de overgang van Trouw naar tabloidformaat.
- Telecommerce Magazine, oktober 2004, oogcontact met…
- ITCommercie, juni 2004, geinterviewed voor een artikel over nieuwsbrieven
- de ZAAK, augustus 2003, geinterviewed als e-mailmarketing expert om tips te geven aan een ondernemer.
- 2001, Column op de website www.business-class.nl over e-marketing
- CallCenter Magazine, Mei 2000. “We have got the whole world in our hands”, een artikle over mobile commerce door Marc Borgers & Rob van Zalingen (HCN).
- Nieuwstribune, april 2000. ” Marketeers experimenteren met WAP”. Marc Borgers & Ursula Rozenmeijer.
- Cards In Business, september 1999. “Il conto per favor; een artikel over online betalen”. Marc Borgers en Judith Kuiper
- Nieuwstribune, mei 1998. “de reisbranche op internet, het fundament ontbreekt”. Marc Borgers en Wim Joosten