‘E-mailmarketing heeft zich de afgelopen tien jaar ontwikkeld naar een marketinginstrument dat niet meer weg te denken is. De technieken, de wetgeving, de toepassingen… het is allemaal zo enorm veranderd, dat ik blij ben dat Marc Borgers en Rob Woelinga hun boek zo’n uitstekende update hebben gegeven. Het is een waar visionair handboek geworden voor iedereen die professioneel met e-mailmarketing werkt. Geweldig.’
Egbert Jan van Bel, Beeckestijn Business School en auteur van o.a.Kloteklanten?

‘E-mailmarketing is een heerlijke verrijking van de traditionele marketingtools die we kennen. Het prikkelt, daagt uit en zet aan tot actie. E-mailmarketing maakt communicatie levensecht. E-mail is de mogelijkheid voor direct contact met je doelgroep en voor je doelgroep de gelegenheid je direct aan te spreken. Je kunt je niet meer verschuilen. E-mailmarketing maakt communicatie weer authentiek.’
Sak van den Boom, directeur van Customermedia.nl en auteur van Relatiemedia

E-mail is ook bij Cendris een niet weg te denken middel om te communiceren, zowel voor ons als voor onze klanten. Met deze update van het boek mag iedereen die daar ook zo over denkt weer heel blij zijn, want werkelijk alles staat er in en geen vraag over e-mail blijft onbeantwoord. Een aanwinst voor het vak.’
Henk Pilon, marketingdirecteur Cendris

‘Bij bol.com speelt e-mailmarketing een belangrijke rol in onze klantcontactstrategie en het verhogen van onze klantwaarde. In dit boek wordt uitgebreid beschreven hoe je succesvol dit kanaal kan inzetten, met daarin de allerlaatste ontwikkelingen en een aantal sprekende cases.Praktisch geschreven en direct toepasbaar voor iedere online marketeer’.
Michel Schaeffer, marketingdirecteur bol.com

De boek is geschreven door Marc Borgers en Rob Woelinga met bijdragen van Maarten Oelering en Alexander Singewald. De verkoopprijs bedraagt eur 29,95 inclusief BTW.

Boek succesvolle e-mailmarketing bestellen

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *